Hi ha la tendència en pensar que les petites empreses no els
hi cal una estratègia de màrqueting, i això és un greu error. Tota empresa,
sigui gran o petita, ha d’emplear eines, tan internes com externes, que li
permetin aconseguir el màxim de rendabilitat.
Tota empresa ha de:
- plantejar-se uns objectius de màrqueting a curt i a llarg plaç
- fer un anàlisis de la seva realitat tan interna com externa
- elimitar bé el mercat i saber bé com volen se percebudes.
- utilitzar bé els propis recursos
Moltes de les pimes no són conscients que tenir una bona
estratègia de màrqueting, no tan sols ajuda a incrementar les vendes, sinó mantenir-se en un mercat que canvia
constantment, fidelitzar els clients
que cada dia reben més i més ofertes de la competència, i augmentar la cartera de clients gràcies a la imatge d’actualitat i
modernitat que aconsegueix mitjançant les campanyes de Branding (Imatge
Corporativa), entre d’altres.
És per totes aquestes raons que, dedicar un temps de la
jornada laboral a planificar i executar accions de màrqueting, ajudarà a
l’empresa a mantenir-se actualitzada d’acord amb les necessitats del mercat i a
no caure en l’oblit de clients i potencials clients. Per començar aquí teniu com començar un pla de màrqueting
I vosaltres? Dediqueu temps al màrqueting de la vostra
empresa?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada